Pagina's

zaterdag 4 augustus 2012

Beachy kussen met ruche randje

Hoi!


Ik hoop dat jullie van het weekend genieten!


Vanochtend heb ik dit blauw gestreepte kussen gemaakt met ruche randje. Het is best veel werk om zo'n kussen te maken maar ik vind het leuk om te doen:) Een ruche randje geeft een kussen een knusse en vrouwelijke uitstraling. Door het 5 cm brede randje rond het 50 bij 50cm grote kussen krijg je bovendien een extra groot en opvallend kussen.....gezellig toch?


Dit kussen zou denk ik prachtig staan in een strandhuisje aan zee....de blauwe en beige strepen vind ik helemaal beachy! Deze stof heb ik al vaker gebruikt om kussens van te maken, maar een tijdje geleden was de stof niet meer te krijgen. Gelukkig zag ik laatst op de lapjesmarkt weer een nieuwe rol liggen.


Op de achterzijde van het kussen heb ik twee witte en twee blauwe knopen gezet. Dat past leuk in een strandthema en het geeft dit kussen een grappige uitstraling nietwaar?


Geniet van je weekend!


Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Hoi, ik heb een vraagje zou je voor mij niet 4 van die creme met blauwe kussentjes willen maken? Ik hoor graag van u! Mijn emailadres is: paulvdpol@hetnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkoop u de kussenstjes blauw met creme ook? Ik hoor het graag even. Mijn mail adres: daantje-sweet@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen