Pagina's

donderdag 9 augustus 2012

Brocant hoekje met muziekpapier en kant

Hoi!


Vinden jullie het niet heerlijk om in huis brocante hoekjes te creëren? Ik vind het echt super leuk om met verschillende eenvoudige voorwerpen een klein stilleven te maken. Oud muziekpapier is daar bijvoorbeeld heel erg geschikt voor. Voor een paar euro koop je bij een kringloopwinkel of op marktplaats een oud muziekboek. Het liefst natuurlijk met vergeelde bladzijden:) Bij de webwinkel 'hip en brocante' kun je ook velletjes muziekpapier kopen.


Op mijn eettafel heb ik nu een oude houten lijst met daarvoor een rotan mandje staan. Het mandje heb ik gevuld met enkele rolletjes muziekpapier en een glazen flesje. De papieren rolletjes heb ik met satijnlint omwikkeld voor een heerlijk tuttig effect:)


Wat vinden jullie van deze oude houten lijst? Ik vond deze laatst op marktplaats voor slechts een paar euro. Juist omdat er geen glas meer in zit kan ik deze lijst heel goed gebruiken om op verschillende manieren mee te decoreren in huis. Zo heb ik vandaag een stuk kant om de bovenkant van de lijst gewikkeld en een grote strik gemaakt. Het beige hout van de lijst steekt leuk af bij het witte kant!


Eén van de kartonnen labels die ik van de week gemaakt heb hangt nu aan het handvat van dit rieten mandje.



Een gezellig brocante hoekje: daar wordt je toch helemaal blij van;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen