Pagina's

dinsdag 14 augustus 2012

Brocante koffer

Hoi!


Decoreren jullie thuis ook met brocante koffers? Helemaal leuk toch?


Bij ons in het dorp heb ik tijdens Koninginnedag een grote brocante koffer gevonden op de vrijmarkt. Sindsdien ligt deze koffer ter decoratie bij ons thuis op de grond voor een grote passpiegel. Ik ben er nog steeds heel blij mee! Het leek me leuk om een kleinere koffer bovenop deze te leggen zodat je echt een brocant hoekje krijgt in de kamer. Ik was dan ook al een tijdje op marktplaats aan het zoeken naar een kleinere brocante koffer. Hoewel marktplaats er vol mee staat zijn ze vaak best prijzig. Bovendien zijn veel koffers heel groot of kunnen ze niet meer open. Laatst kwam ik echter dit grijze koffertje tegen en ik mocht deze voor een zacht prijsje van de adverteerder overnemen!


Vinden jullie het geen schatje? Ik vind de grijs/beige kleur super leuk afsteken bij de andere koffer! De verroeste metalen hoekstukken geven dit koffertje een stoere, bijna industriële uitstraling.


Ik heb geen idee hoe oud deze koffer is maar eigenlijk maakt mij dat ook niet uit. Ik ben erg blij met hoe de beide koffers een mooi geheel vormen.


Brocante koffers zijn niet alleen heel leuk ter decoratie maar ook erg handig. Je kunt er immers van alles in doen. Grote koffers kunnen als salontafel gebruikt worden of als sidetable, terwijl kleinere koffers weer heel leuk staan bovenop een oude kast. Er zijn heel veel soorten oude koffers te vinden, van grote hutkoffers tot kleine reiskoffers. Er is dus altijd wel een plekje voor te vinden in huis:)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten