Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Giveaway: Maak kans op een uniek sjaaltje!

Hoi!

Een tijdje geleden heeft mijn moeder een lichtblauw sjaaltje voor mij gemaakt van een prachtige transparante stof. Van dit soort sjaaltjes kun je er eigenlijk nooit teveel hebben. Als je naar een feestje gaat staan ze bijvoorbeeld heel chique op een zwart jurkje. Ga je echter naar je werk en trek je een eenvoudig truitje aan, dan kan een sierlijk sjaaltje erg mooi en vrouwelijk staan! Helemaal leuk dus!


Vorige week was ik op de lapjesmarkt in Utrecht en daar hadden ze nog veel meer prachtige transparante stofjes in allerlei kleuren en patronen. Die stofjes kon ik natuurlijk niet laten liggen:)


Ik heb twee verschillende stofjes gekocht. Eén is wit met prachtige paarse bloemen. Deze stof heeft een hele bijzondere glans en als de zon erop schijnt zie je een hele mooie bijna gouden gloed.



De andere stof heeft een hele diepe paars en roze kleur en kan op heel veel effen kleding gedragen worden. Omdat de kleuren van deze stof wat donkerder zijn, is deze ook in de winter of 's avonds bij een feestje heel mooi.



Van de beide stoffen die ik gekocht heb, heb ik een sjaaltje gemaakt. Met zo'n leuk sjaaltje wil ik graag iemand blij maken dus vandaar deze giveaway!


Het is eigenlijk heel eenvoudig: reageer op deze blog door te vertellen op wat voor outfit of bij welke gelegenheid jullie de sjaaltjes zouden willen dragen. Reacties via facebook worden ook meegeteld. Je kunt reageren tot en met donderdag 30 augustus. Daarna zal ik uit de reacties een winnaar loten, dus iedereen maakt evenveel kans:)


De winnares mag kiezen welk sjaaltje zij het liefste wil ontvangen: de witte met paarse bloemen of de donkere sjaal met roze en paarse accenten.


Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. zijn de sjaaltjes ook te koop? groetjes, marjan

    BeantwoordenVerwijderen