Pagina's

woensdag 22 augustus 2012

Nieuw tafelkleed!

Hoi!


Graag wil ik jullie dit prachtig tafelkleed laten zien wat ik zomaar van een collega gekregen heb! Dat was nog eens een leuke verassing! Het tafelkleed is van haar moeder geweest en werd eigenlijk nooit gebruikt...dat vond mijn collega zonde en daarom mocht ik het hebben. Op voorwaarde dat ik het tafelkleed ook echt ga gebruiken natuurlijk:) Dat hoef je mij geen twee keer te zeggen haha.


Het tafelkleed heeft een bloem patroon en is spierwit....een perfecte basis voor iedere tablescape! Bovendien past het hierdoor bij iedere gelegenheid. Een wit tafelkleed met zilveren kandelaars, warm kaarslicht en spierwit porselein is bijvoorbeeld perfect voor een kerstdiner. En in de zomer is zo'n friswit tafelkleed helemaal leuk met rotan placemats en een linnen tafelloper.


Voor deze foto's heb ik de tafel echter gedekt voor een eenvoudig ontbijt. Niets meer dan een ontbijtbordje, een brocant theekopje met schotel en natuurlijk zo'n prachtig gebloemd bijpassend servet....een heerlijke start van de dag!


Geniet van de dag!

Groetjes,
Lindia



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen