Pagina's

zaterdag 22 september 2012

Beleef Landleven in Arnhem

Hoi!


Vandaag was ik bij het openluchtmuseum in Arnhem waar dit weekend de landleven dagen zijn. Een super leuk evenement waar je van alles kunt zien en beleven op het gebied van wonen op het platteland. Hoewel wij helaas niet op een boerderij wonen vind ik het toch erg leuk om inspiratie op te doen op zo'n gezellige dag als vandaag.


Er waren allerlei demonstraties en workshops, en standhouders met allerlei mooie producten. Ik was nog nooit bij het openluchtmuseum geweest dus dat vond ik ook erg leuk om te zien. Zoveel prachtige boerderijen bij elkaar, als liefhebber van brocante kun je daar echt je hart ophalen;)


Er waren ook veel dieren te zien, van alpaca's tot kippen en van konijnen tot ganzen. De demonstratie ganzen drijven was super! Erg mooi om te zien hoe een border collie een groep ganzen over een grasveld stuurt. De ganzen waren er ook relaxed onder en lieten zich rustig alle kanten op sturen.


Vandaag heb ik verschillende oude ambachten gezien, van weven tot smeden. Vooral de smederij was erg interessant. Dat zou ik best eens willen proberen;)


We hadden ook geluk met het weer...nauwelijks regen en vooral veel zon!


Een super dagje!

Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen