Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Blauwe tablescape met een oosters tintje

Hoi!


Genieten jullie van het weekend? Ik wel:) Vanochtend heb ik namelijk weer eens ge-tablescaped!


Deze tablescape is lichtblauw en heeft een subtiel oosters tintje. Als basis voor deze setting heb ik een wit tafelkleed gebruikt, met daaroverheen een lichtblauw gestreepte stof.


Deze ronde placemats zijn van de IKEA. Ze hebben deze al jaren en iedere keer als ik daar was zag ik ze liggen en twijfelde ik of ik ze zou kopen. Maar ja, ik had ze natuurlijk niet echt nodig;) Afgelopen week heb ik toch maar vier exemplaren meegenomen....echt super leuk!


De kleine schaaltjes die bovenop de witte borden staan zijn van mijn moeder geweest. Het zijn porseleinen schaaltjes in een hele mooie blauwe kleur met een oosterse uitstraling. Ik vind ze erg leuk afsteken tegen de witte borden.


In het midden van de tafel staat een onderzetter van Riviera Maison met de tekst: Dinner with friends...gezellig nietwaar?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Leuk die blauwe stof! ziet er erg leuk uit allemaal..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi weer! De placemats zijn zo leuk, weet je misschien of de die met die latjes nog hebben die je ook veel gebruikt bij je tablescapes?
    Toch eens een tripje naar de Ikea maken binnenkort. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Aline, Ik was laatst bij de IKEA en toen zag ik helaas niet meer die latjes-placemats liggen. Dus ik denk niet meer dat ze die hebben...tenzij ze uitverkocht waren natuurlijk. Een tripje naar de IKEA is uiteraard altijd leuk:) groetjes, Lindia

      Verwijderen