Pagina's

maandag 24 september 2012

Herfstdecoratie buiten

Hoi!


Wat een storm buiten.....hier krijg je nou echt een herfstgevoel van nietwaar? Je kent dat vast wel, dat gevoel dat je geniet van de grijze lucht buiten en de regen die tegen de ramen klettert. En dat terwijl je zelf lekker binnen zit met de kaarsen aan...heerlijk!


Zo ziet onze tuin er momenteel uit: nog lekker groen, maar wel al een klein beetje herfstachtig. De Hibiscus is al blaadjes aan het verliezen en de Vuurdoorn zit vol met prachtige oranje bessen:) De Afrikaantjes bloeien nog erg mooi gelukkig en hier en daar staat wat paarse heide.


Op de tuintafel heb ik drie verschillende pompoenen gelegd. Twee zijn oranje en één is groen van kleur. Zo met die pot afrikaantjes ernaast is het een super gezellig tafereel.


Tegen de schuur aan heb ik een heksenbezem gezet. Deze zag ik laatst bij het tuincentrum en was slechts 4,95 euro. Daarvoor kon ik hem niet laten staan. Uiteraard keek mijn man nogal bedenkelijk en begreep hij niet echt waarom ik een bezem voor de sier neerzet, maar jullie snappen dat vast wel haha;)


Aan de voorkant van ons huis heb ik ook een paar pompoenen bij elkaar op een bankje gelegd. Lekker vrolijk!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Erg leuk die bezem! Echt een koopje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor! Wat een gezellige tuin. :) De bezem is echt zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen