Pagina's

zaterdag 15 september 2012

Lichtblauw "Home" kussen;)

Hoi!


Genieten jullie van het weekend? Wij zijn net naar het bos geweest en hebben heerlijk gewandeld in de najaarszon:)


Wat vinden jullie van dit kussen? Het is een lichtblauw kussen met de tekst Home erop. Dat vind ik wel passend in huis nu we zo langzaam aan naar de koudere helft van het jaar gaan....


.....De lichtblauwe stof die ik gebruikt heb voor dit kussen vind ik erg mooi. De blauwe kleur is wat vervaagd en doet mij daardoor aan de zee denken. De letters aan de voorkant zijn van linnen en passen prima in de beachy sfeer van het kussen.


Omdat ik het leuk vond om dit kussen een nonchalante uitstraling te geven heb ik de letters iets laten rafelen en heb ik ze vastgestikt met donkergrijs garen. Hierdoor vallen de stiksels extra op.


Leuk toch?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen