Pagina's

woensdag 26 september 2012

Wit beddengoed...

Hoi!


In een slaapkamer vind ik het belangrijk dat er een rustgevende en serene sfeer heerst. En hoe doe je dat beter dan met witte en neutrale kleuren?


Zo is ons bed momenteel opgemaakt: met een wit dekbedovertrek en een witte quilt. Een sprei of quilt op bed zorgt voor een fijne en knusse uitstraling vind je niet? Door meerdere laagjes stof over elkaar te leggen krijg je een gezellig opgemaakt bed:)


Quilts en spreien zijn vaak erg duur en dat is jammer; het is immers juist zo leuk om er meerdere te hebben zodat je kunt afwisselen en je slaapkamer steeds een andere uitstraling kunt geven. Gelukkig zijn er wel winkels waar je voor weinig geld leuke quilts kunt kopen. Zoals de Blokker bijvoorbeeld. Regelmatig hebben ze daar quilts in de aanbieding voor zo'n 35 euro. Dit witte exemplaar is ook van de Blokker en mijn zus had laatst een mooie sprei gekocht bij de IKEA.


Uiteraard mogen sierkussens niet ontbreken in een sfeervolle slaapkamer. Momenteel liggen deze kussens op bed: twee grote linnen kussens met een grijze ruches rand, en twee kleinere witte exemplaren met een bruine rand. Deze kussens heb ik inmiddels enkele maanden op bed liggen....ik denk dat ik binnenkort dus maar eens nieuwe ga maken.


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Beste Lindia,
    ik heb interesse in de sierkussens (beige met grijze ruche). Ik zou graag willen weten watvoor binnenkussen maten je nodig hebt voor deze kussenhoezen? Ik heb hier namelijk al wat binnenkussens liggen. Graag verneem ik van je.
    Bij voorbaat dank.

    Vriendelijke groet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je interesse hebt in deze sierkussens! De binnenkussens die ik normaliter gebruik zijn 50cm bij 50cm. Uiteraard kan ik een afwijkende maat voor je maken als je zelf andere binnenkussens hebt. Mijn emailadres is: lindia.van.munster@gmail.com

      Groetjes,Lindia

      Verwijderen