Pagina's

maandag 8 oktober 2012

Boudoir Kussen;)

Hoi!


Dit strikvormige kussen heb ik gisteren gemaakt. Vinden jullie het geen schatje?


Het is een kussen dat mij doet denken aan de franse boudoir stijl. Door het ruchrandje van grijze satijnstof vind ik dit kussen namelijk een hele vrouwelijke en dromerige uitstraling hebben. Helemaal leuk voor in de slaapkamer dus!


Dit kussen ligt nu op ons brocante bidstoeltje in de slaapkamer. Zo'n groot kussen op zo'n klein stoeltje geeft een verrassend effect vindt je niet? Ik vind het een knus hoekje in de slaapkamer geworden:)


De lichtblauwe stof van het kussen is mooi zacht van kleur en staat leuk in contrast met het donkergrijs van de ruches. Deze kleuren komen in onze slaapkamer mooi tot hun recht door de verder witte en neutrale tinten. Ik ben echt super blij met dit boudoir kussen!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen:

  1. Wat een Superkussen is dit geworden! Prachtig.

    Anke

    BeantwoordenVerwijderen