Pagina's

maandag 15 oktober 2012

Echt nep Riviera Maison kussen ;)

Hoi!


Eén van deze twee kussens is niet echt van Riviera Maison...weten jullie welke dat is?......inderdaad, het kussen met de grijze rand is echt nep haha.


Dit kussen heb ik gisteren gemaakt en ik vind hem leuk! Het lint is wel van Riviera Maison, maar verder zijn de stoffen die ik gebruikt heb gewoon van de lapjesmarkt.


Grappig nietwaar?


Altijd als je bij Riviera Maison iets koopt wat ingepakt moet worden krijg je er lint bij met tekst erop. Dit lint is er in verschillende kleuren en met verschillende teksten. Laatst heb ik dit lint gebruikt om een hartje mee aan de muur te hangen, maar het is dus ook super leuk om dit lint op een kussen te naaien.


Riviera Maison heeft lint met schelpjes erop (wat perfect is voor de zomer), met rode letters (ideaal voor de kerst), maar ook met de tekst I'm Dreaming (wat prima past in de slaapkamer)! Eigenlijk voor alle seizoenen en voor in iedere kamer dus leuk!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Beste Lin,

    Ik maak zelf ook kussenhoesjes. Lijkt het je misschien leuk om idëeen te delen? Je mag me mailen.

    rivieramarktplaats@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zijn ze zeg verkoop jij ze ook?
    Wat zijn de kosten als ik er drie wil hebben alleen geen grijs randje maar taupe??
    Ik hoor graag een reactie van je

    Mijn mail adres is angeliqueploeg@hotmail.com
    gr angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fantastisch mooie kussens maakt U! !
    Maakt u het ook op verzoek/ verkoopt u ook?
    Graag hoor ik van U!
    Mijn mail adres : marcellarendering@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen