Pagina's

woensdag 10 oktober 2012

Een brocant hoekje aan de muur....

Hoi!


Wat zijn ze toch leuk die brocante wandconcoles! Je creëert er super leuke brocante hoekjes mee in huis. En omdat ze aan de muur hangen passen ze overal, van de badkamer tot de slaapkamer, en van een ruime woonkamer tot een kleine studentenkamer:) Zo ziet de wandconsole die bij ons in de woonkamer hangt er momenteel uit.


Je kunt allerlei voorwerpen op en aan een brocante console kwijt die bijdragen aan een gezellige sfeer.  Dit exemplaar heb ik versierd met zowel brocante als nieuwe voorwerpen. Het koperen kannetje is bijvoorbeeld al jaren oud en dat geldt ook voor de toneelkijker en het kristallen karafje.


De babyschoentjes heb ik vroeger zelf gedragen en zijn een leuke herinnering aan mijn jeugd. De parelketting draag ik af en toe, maar ik vind het vooral erg leuk om ermee in huis te decoreren.


Voorlopig ziet deze console er zo uit, maar het zou goed kunnen dat deze er over een paar maanden weer heel anders uitziet. Met de kerst bijvoorbeeld is het leuk om de console een feestelijk tintje te geven met kaarsjes, kerstballen en sterretjes. Dat is juist het leuke van een wandconsole, een klein hoekje in huis met een groots effect!


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Schattig! Dat oude karafje vind ik ook erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen