Pagina's

woensdag 17 oktober 2012

Oppottafeltje als decoratiehoekje

Hoi!


Nu het buiten de laatste tijd zo grijs en nat is is het wel duidelijk dat we de komende maanden niet meer in de tuin zullen zitten. Ik vond afgelopen weekend dan ook een mooi moment om de tuinset binnen te zetten. De houten tuintafel en de vier stoelen staan nu netjes schoongemaakt en opgeruimd in de berging. Het is dan echter gelijk zo kaal en ongezellig in de tuin vindt je ook niet?


Om de tuin toch nog een gezellige uitstraling te geven wilde ik graag iets in de plaats van de tuinset neerzetten. Dat is dit houten tafeltje geworden....voor 14,95 euro mochten we het tafeltje meenemen bij de Praxis:)


Dit soort tafeltjes worden tuinwerktafels of oppottafels genoemd. Kleine tafeltjes met een opstaande rand die eigenlijk prima dienst doen als sidetable in de tuin. Zo met een paar kalebassen erop en wat winterviooltjes is het tafeltje super leuk om vanuit de woonkamer te bewonderen!


Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik het tafeltje zal lakken...wat denken jullie, zou het leuk zijn om het tafeltje lichtblauw te lakken? Is wel vrolijk nietwaar?! Een beetje kleur kunnen we immers wel gebruiken met dit grijze weer....


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia 


2 opmerkingen:

  1. Ik heb er ook een staan in de tuin. Ik kan me daar ook heerlijk uitleven! Ik heb m laatst wit gemaakt, vind m aardig opgeknapt. Heb m al jaren dus was ook wel nodig.. Ziet er heel gezellig uit bij je in de tuin! Toch nog genieten als je uit t raam kijkt..
    Gr. het Landjuweeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik vind die oppottafeltjes helemaal leuk...en het is inderdaad weer een extra hoekje dat je leuk kunt maken:)Groetjes, Lindia

      Verwijderen