Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Refill please!

Hoi!


Is het jullie weleens opgevallen dat er de laatste jaren steeds meer accessoires voor huisdieren zijn die prima in een brocant en landelijk interieur passen? Daar waar je voorheen alleen felgekleurde plastic voerbakken had, en kattenmandjes met foute luipaardprints erop, zie je nu ook steeds meer mooie aardewerken bordjes en stijlvolle rotan mandjes.


Een tijd geleden heb ik deze twee kattenvoerbakjes gekregen. Ze zijn van het merk Riviera Maison en ik vind de tekst helemaal bij onze katten passen;) Hoewel het de katten natuurlijk niets uitmaakt of ze van een chique voerbakje eten of niet, vind ik het zelf super gezellig staan in huis.


Onze Jamie was net wel erg nieuwsgierig toen ik de bakjes ging fotograferen...je zag hem gewoon denken: zou ze er eten in doen?


Ook de roze roosjes die ik voor de foto bij de bakjes had gezet werden uiteraard uitgebreid ge├»nspecteerd!


Je ziet het, zelfs een voerbakje kan een stijlvol item zijn in huis haha!


Geniet van je weekend!
Groetjes,

Lindia


1 opmerking:

  1. Leuk zeg! Heb je ook al een hondenbakje gekocht voor straks? ;-) Voor jou ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen