Pagina's

maandag 1 oktober 2012

Riviera Maison lint

Hoi!

Kennen jullie de rolletjes lint van Riviera Maison? Leuk zijn die he! Hoewel je de rolletjes in verschillende kleuren kunt kopen, krijg je ook vaak een stukje lint als je een product koopt wat verpakt wordt als cadeautje. Mocht je dus ooit een RM cadeautje krijgen waar lint omheen zit, dan moet je die zeker bewaren!


Het lint van Riviera Maison is namelijk erg leuk om in huis mee te decoreren. Je kunt het op de rand van een kussen naaien, maar bijvoorbeeld ook gebruiken om een fotolijstje of klok mee aan de muur te hangen. En wat dacht je van enkele rolletjes bij elkaar onder een glazen stolp? Hartstikke leuk!


In onze gang hangt momenteel een rotan hartje aan een haakje aan de muur. Ik vind het een lief detail wat een uitnodigende indruk maakt als je het huis binnen komt. Het hartje hangt aan wit Riviera Maison lint met bruine letters. Dit soort rotan hartjes zie je erg veel in allerlei winkels. Door deze echter aan een mooi breed en opvallend lint te hangen wordt het gelijk een heel ander hartje.


Wat een beetje lint al niet kan doen nietwaar;)

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

2 opmerkingen:

  1. Zo hangen ze bij mij thuis ook! leuke blogs schrijf je! Ben benieuwd naar je spiegel!

    Gr. Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, leuk he dat RM lint! Mijn zus had afgelopen winter een kerstkrans aan dit lint hangen en dat stond heel gezellig. Ik ben blij dat je mijn blogs leuk vindt! Groetjes, Lindia

      Verwijderen