Pagina's

woensdag 3 oktober 2012

Spiegel schoongemaakt

Hoi!


Laatst liet ik jullie de prachtige spiegel zien met louvre luiken die in ons huis een tweede leven krijgt. Afgelopen weekend ben ik druk bezig geweest met deze spiegel schoon te maken. Er zat erg veel zand, vuil en stof op. Zo zag de spiegel er vorige week uit:


Met een tandenborstel heb ik de hele spiegel schoon gemaakt. Wat een werk was dat! Maar het resultaat mag er wezen. Al het aangekoekte witte vuil op de horizontale louvre latjes is nu weg, en ook de spiegel zelf is weer mooi helder. De spiegel ziet er nu dus al een stuk beter uit. Zien jullie het verschil?


Binnenkort ga ik deze spiegel wit lakken en dan krijgt hij een mooie plaats in huis. Wordt dus vervolgt:)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lindia,

    Wat is die mooi geworden zeg. In het wit wordt nog mooier denk ik.

    groet,
    Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    waar heb je zo'n spiegel vandaan, ik ben naar zoiets op zoek voor op mijn nieuwe kaptafel voor in ons nieuwe huis!

    Groetjes Karen

    BeantwoordenVerwijderen