Pagina's

zaterdag 6 oktober 2012

Troschrysanten in herfstkleuren

Hoi!


Ik hoop dat jullie van het weekend genieten...hoewel vandaag begon met veel regen is bij ons vanmiddag een prachtig zonnetje gaan schijnen. Heerlijk zo in het najaar als de zon schijnt nietwaar?


Gisteren heb ik deze Chrysanten gekocht bij de Albert Hein. Toen ik ze zag staan was ik gelijk helemaal weg van de kleuren...echt prachtig rood en oranje wat perfect past bij dit jaargetijde.


Troschrysanten zoals deze zijn hele dankbare snijbloemen. Ze staan namelijk erg lang en van een bos Chrysanten heb je zo twee tot drie weken plezier. Troschrysanten zijn echte nazomer bloeiers want de meeste soorten bloeien van augustus tot oktober. Je ziet ze nu in bloemenwinkels dan ook volop.


Deze Chrysanten staan in een emaille lampetkan met blauwe bloemen erop. De vaas is van de IKEA en ik vind het een erg vrolijk exemplaar.


Zo in het najaar als de tuin langzaam minder mooi wordt vind ik het extra leuk om een bos bloemen in huis te hebben. Het is alsof je nog een stukje zomer hebt in huis;)


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten