Pagina's

zaterdag 13 oktober 2012

Wit emaille melkkannetje

Hoi!


Enkele maanden geleden heb ik een blauw emaille melkbusje gekocht. deze staat al enige tijd te pronken op ons aanrecht. Emaille heeft een prachtige uitstraling en ik vind brocante emaille voorwerpen dan ook super leuk om mee in huis te decoreren. Vandaag kwam ik een wit emaille melkbusje tegen in hele goede staat en ik kon het natuurlijk niet laten om deze mee naar huis te nemen.


Het is echt een schattig kannetje van mooi emaille. Op enkele roestvlekjes en kleine deukjes na ziet de kan er heel gaaf uit. De roestvlekjes en kleine deukjes vind ik echter helemaal niet storend. Integendeel, ze geven het kannetje juist een heerlijke brocante uitstraling.


Dit lieve witte kannetje staat nu naast zijn blauwe broertje op ons aanrecht. Helemaal leuk toch twee melkbusjes in  blauw en wit naast elkaar? Ik voel een verzameling aankomen;)


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Heel leuk! Vind ook de oude theepot en kopjes op de console erg leuk staan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen