Pagina's

dinsdag 27 november 2012

Allemaal verschillende kaarsjes bij elkaar

Hoi!


Deze tijd van het jaar vind ik kaarsen in huis extra gezellig, en hoe meer hoe beter;) Op de eettafel staan nu dan ook allemaal verschillende waxinelichthouders en lantaarns bij elkaar. 's Avonds staat dit heerlijk knus.


Om te voorkomen dat het een rommelig geheel wordt heb ik voornamelijk witte kaarsenhouders bij elkaar gezet. De paarse kaarsen en het paarse satijnlint vormen een leuk contrast met al dat wit vind je niet?


Kijk zelf maar eens in je kast tussen je woonaccessoires. Wie weet kun je verrassende nieuwe combinaties maken waardoor je met datgene wat je al hebt super leuk kunt decoreren in huis.


Fijne dag!

Groetjes,
Lindia


4 opmerkingen:

  1. Pffff.....wel erg simpel allemaal.
    Iedereen kan toch een paar windlichten neerzetten.
    Je hele blog vind ik SIMPEL en niet verrassend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk zo! :) Is dat het grote of kleine formaat van RM windlicht? Ik weet dat ze er in 2 formaten zijn maar ik heb ze nog niet in het echt kunnen zien in de winkel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Simpel maar leuk toch;) Ze hebben zelfs 3 maten van die RM windlichten. Zelf heb ik de kleinste en de grootste maat, en op de foto zie je de grootste maat. Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  3. Die vierkante/rechthoekige lantaarn, waar is die van? Een beetje laat haha maar ik vind 'm echt geweldig! Email me: rachelschatfay@outlook.com liefs Amber.

    BeantwoordenVerwijderen