Pagina's

woensdag 14 november 2012

Bambi de springkampioen!

Hoi!


Dat konijnen goed kunnen springen wist ik al...maar zo goed had niet verwacht.....


....Onze nijnen wonen in een riante beachy villa in onze achtertuin met nachtverblijf, overdekte ren en zandbak. Als wij thuis zijn zetten we voor hun verblijf een zelfgebouwde inklapbare ren neer zodat ze extra veel ruimte hebben om een lekker sprintje te kunnen trekken. Ze maken dan de gekste vreugde sprongen!


Vorige week besloot Bambi ineens een wel heel hoge sprong te nemen. Ze sprong namelijk zo over de ren heen. Het leek haar niet eens moeite te kosten en dat terwijl de ren zeker 1.10 meter hoog is! Helaas zijn veel planten in de tuin giftig, dus we kunnen haar niet zomaar los laten lopen.


Sindsdien heeft ze het niet meer geprobeerd, maar we moeten daar toch een oplossing voor bedenken....we hebben besloten dat we een ren gaan maken met een dak van gaas erop. Onze nijnen moeten immers wel lekker buiten kunnen spelen zonder dat we ons zorgen hoeven te maken om hun veiligheid.


Totdat de nieuwe ren klaar is zullen we ze dus goed in de gaten moeten houden. Gelukkig lopen ze precies voor het woonkamer raam langs dus dat moet wel lukken;) Als de nieuwe ren klaar is zal ik jullie het resultaat laten zien.

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking:

  1. Beste, mijn konijntje loopt altijd vrij rond door het hele huis. Nu ga ik op vakantie, wou ze meenemen maar ze raakt helemaal overstressed in de auto. Ben dus zeer dringend op zoek naar zo'n super knap ren als jij hebt. Waar kan ik dat vinden? Zo zou ik mijn nijntje met een geruster hart kunnen achte laten bij de konijnensitter. lauren.ln@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen