Pagina's

donderdag 29 november 2012

Feestelijke strik

Hoi!


Vinden jullie deze grote strik niet super leuk? Zelf ben ik er helemaal weg van!


Laatst kwam ik deze strik tegen bij de kerstshow van het tuincentrum, en voor die drie euro kon ik hem niet laten liggen. De strik hangt nu in de woonkamer aan de sleutel van onze witte kast. Deze kerst ga ik in huis voor een thema in wit, zilver en een vleugje paars. Een zilveren strik tegen een witte kast is dan ook helemaal in stijl:)


Het is bijna december en als straks de kerstboom weer staat is het feestje compleet;)


Geniet van je dag!

Groetjes,
Lindia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda......Per toeval kwam ik op jou site terecht.....Wat een superleuke ideeen staan er op!! Echt heel erg leuk! Ik zag daar ook die mooie witte kast voorbijkomen, ook zo leuk.....weet je toevallig waar je hem vandaan hebt???
    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Annette,

    Deze kast is van het merk Henders & Hazel. Wij zijn er erg blij mee.
    groetjes,
    Lindia

    BeantwoordenVerwijderen