Pagina's

donderdag 22 november 2012

Je huis versieren met witte tissues

Hoi!


Komend weekend vieren wij een verjaardag en dan vind ik het altijd leuk om het huis een beetje te versieren. Vandaag ben ik aan het knutselen geweest en heb ik enkele tissuebollen gemaakt.


Je maakt dit soort bollen door zes tissues op elkaar te leggen en deze dan als een waaier om en om te vouwen. In het midden bind je een touwtje en dan is het een kwestie van het uit elkaar halen van de verschillende laagjes van de tissues.


Tissue bollen zijn ook ontzettend leuk om als slinger in huis op te hangen door er meerdere aan elkaar vast te maken. Persoonlijk vind ik ze ook erg leuk in huis staan rond de kerst. De witte tissues passen immers prima in een winter wonderland;)


Ik heb de bollen vastgemaakt aan de lampen boven de eettafel. Door ze aan visdraad op te hangen lijkt het alsof ze zweven. Leuk nietwaar?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten