Pagina's

donderdag 1 november 2012

Lantaarntjes op de trap

Hoi!


Zo...en dan is het ineens donker als je uit je werk komt! Dat is wel even wennen....gelukkig kunnen we als we thuis zijn gezellig de kaarsen aansteken. Dat is wel zo knus nietwaar?

Vanavond heb ik allemaal verschillende lantaarntjes op de trap gezet. Dit geeft een ontzettend leuk effect!


Super leuk eigenlijk dat je met een paar kaarsjes zo'n gezellige sfeer kunt creĆ«ren in huis!


Terwijl ik dit typ lig ik op de bank, onder een dekentje, met een kat op schoot en de kaarsjes aan....heerlijk toch deze tijd van jaar!

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


4 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Wat ziet het er weer gezellig uit bij jou!
    Wel een donker jaargetijde, herfst/winter, maar ik kijk al uit naar alle lichtjes die weer in onze straat komen.
    Ik lees je blogs heel graag.

    Groet AR

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!
      Inderdaad super leuk als de kerstverlichting weer brand in de straat...heerlijk knus vind ik dat! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. Super gezellig, heel sfeervol!
    Groetjes en een fijn weekend, Arja

    BeantwoordenVerwijderen