Pagina's

woensdag 7 november 2012

Nieuwsgierige katten

Hoi!


Het is jullie vast wel eens opgevallen dat onze katten regelmatig op de foto worden gezet. Hoewel het er misschien uit ziet alsof dat altijd de bedoeling is, is het soms juist een uitdaging om foto's in huis te maken zonder dat zij erop staan. Het zijn namelijk erg nieuwsgierige bemoeials;)


Zeker onze Boeddha is er altijd gelijk bij als ik het fototoestel pak. Of ik nou een foto maak van een deurstopper of een ingepakt cadeautje, meneer komt altijd een kijkje nemen.



Jamie kan er echter ook wat van. Vooral als ik bloemen fotografeer bedenkt hij ineens dat het wel heel fijn is om er uitgebreid aan te ruiken;)


Als ik een kussen wil fotograferen is er altijd wel iemand die er precies voor gaat zitten...


...en soms als ik denk dat het gelukt is om een mooie foto van een voorwerp te maken zonder kat erop zie ik later als ik de foto's op de computer bekijk dat er toch een stukje kat zichtbaar is;)


Soms dus best irritant haha, maar meestal vooral heel erg gezellig! Super toch, katten in huis!

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

5 opmerkingen:

  1. Grappig je katten...hier loopt de hond vaak ervoor en dan zie je de ene keer eenstukje staart en de andere keer een kop..het heeft ook wel weer iets.
    Ze poseren in ieder geval goed!!!
    Je hebt weer leuke dingen gemaakt, je memobord is ook erg leuk.

    Fijne avond nog,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk toch al die huisdieren...ik zou ze niet willen missen! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. De Katten vinden het gewoon gezellig als je thuis bent!

    xx mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd gezellig! Op de laatste foto lijkt het trouwens net of boedha de kaars probeerd uit te blazen! Grappig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker gezellig, wat mij betreft maken de katten je plaatjes alleen maar nog mooier! Boeddha lijkt op onze Nacho, ook zo'n heerlijk nieuwsgierig ding. Als ik met iets nieuws aan kom moet het meteen uitgebreid besnuffeld en 'goedgekeurd' worden. Heerlijk toch? Ik zou het niet meer kunnen missen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen