Pagina's

maandag 12 november 2012

Stoer kussen van oude spijkerbroeken

Hoi!


Als je oude spijkerbroeken hebt die je niet meer draagt kun je die natuurlijk weg doen, maar leuker is het om ze te gebruiken om een kussen van te maken. Het resultaat is verrassend stoer!


Afgelopen zomer heb ik twee spijkerbroeken van mijn schoonzusje afgeknipt en ik had zelf ook nog een oude spijkerbroek in de kast liggen die ik nooit meer draag. Dit kussen bestaat dan ook uit stukken stof van drie verschillende spijkerbroeken.


De stukken stof zijn op het oog geknipt en dus niet helemaal recht. Dit vind ik een leuk nonchalant effect geven.


De twee zakken zijn grappig nietwaar? Je kunt er voor de sier een zijden bloemetje in doen;)


Vinden jullie het wat?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking: