Pagina's

zondag 25 november 2012

Zilveren Hortensia

Hoi!


Het is alweer eind november! De feestdagen staan weer voor de deur en voor je het weet is de kerstboom weer opgetuigd! De decembermaand is echt één van mijn favoriete maanden, een gezellige periode met feestdagen, warmte en gezelligheid. En het is natuurlijk de perfecte tijd om het huis feestelijk en sfeervol te maken.


Langzaam aan begin ik in huis de accessoires aan te passen aan deze tijd van het jaar. Dit jaar ga ik voor veel wit en zilver met hier en daar een paars detail. Vorige week heb ik dennenappels zilver gespoten en deze week heb ik één van mijn gedroogde Hortensia's zilver gespoten.


Deze Hortensia staat in een oud kristallen karafje. Het zilver in combinatie met het glinsterende kristal vind ik super passen bij de kerst. Het rolletje muziekpapier zorgt voor een brocant tintje en een beetje kaarslicht mag dan natuurlijk niet ontbreken.


De zilveren Hortensia en overige accessoires staan nu op een dienblad in de woonkamer....zo het begin is er....nu de rest nog;)


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Mag ik vragen waar u het mooie vierkante witte dienblad gekocht heeft en u heeft op tafel zo'n leuk mandje staan met vaas plus bloem en rolletjes muziekpapier...staat super mooi...ben ook erg benieuwd waar u dat mandje heeft gekocht..
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, het dienblad heb ik ooit eens gratis gekregen bij de winkel "De Bommel" in Utrecht en is van het merk Wilsons Hill. Het rieten mandje heb ik bij Tuincentrum Overvecht gekocht. Er zaten toen drie glazen flesjes in maar daar zijn er twee van stukgevallen. Vandaar nog slechts 1 flesje. Groetjes, Lindia

      Verwijderen
    2. Hallo Linda. Heel erg bedankt voor uw reactie! U heeft een erg leuke site met mooie tips! U heeft uw huis altijd erg mooi/leuk en gezellig ingericht!
      Ik heb inmiddels een dienblad gevonden van Riverdale....die lijkt wel veel op die van u en ik hoop dat ik nog ergens zo'n mandje kan vinden!
      Ik kan elke keer niet wachten op de nieuwe en volgende tip/verhaal/foto's!
      Nogmaals bedankt! Groetjes

      Verwijderen