Pagina's

zaterdag 15 december 2012

Kerst Tablescape

Hoi!


Bij een gezellig kerstmaal met familie en vrienden hoort natuurlijk een mooi gedekte tafel. Eerste kerstdag vieren wij bij ons thuis met twaalf personen dus ik kan me helemaal uitleven met het versieren van de tafel;)


Vandaag heb ik een tablescape gemaakt in kerstsfeer. De kleuren zijn wit met hier en daar wat paars. Het kleine kerstboompje heb ik versierd met paarse kerstballetjes en kleine LED lampjes. Ook heb ik met stukjes paars, zilver en wit satijnlint strikjes gemaakt voor in dit boompje.


In plaats van servetringen te kopen kun je ze ook heel eenvoudig zelf maken. Simpeler kan haast niet: gewoon een satijnlintje en een klein kerstballetje om een opgerold servet strikken. Het resultaat is super leuk en past helemaal bij de kerst!


Deze tafelloper is van linnen en heb ik gemaakt van een stuk stof die ik over had. Hij is daarom eigenlijk net te kort voor deze tafel, maar toch vind ik zo'n loper heel sfeervol:) Voor de kerst ga ik nog een extra lange tafelloper maken van een grijs-gebloemde stof. Die zal ik jullie nog laten zien.


Versieren jullie de tafel tijdens de feestdagen? Of eten jullie buiten de deur?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen