Pagina's

zaterdag 29 december 2012

Schelpjes in Riviera paddenstoel

Hoi!


Kennen jullie de glazen paddenstoelvormige windlichten van Riviera Maison? Ze zijn er in twee maten en er staat de tekst "atmospheres" op. Zelf heb ik de kleinste maat, en het is één van mijn favoriete woonaccessoires. Het leuke van deze windlichten is dat je ze steeds een ander uiterlijk kunt geven.

Zo zag dit windlicht eruit tijdens de kerstdagen, met zilveren kerstballetjes en hartvormige houten schijfjes. Onderin lagen ook dennenappels.


Nu de kerstdagen voorbij zijn mag het van mij weer allemaal lekker beachy zijn in huis. Zo ziet het windlicht er nu dan ook uit, met allemaal verschillende schelpen en een blauwe kaars.


Onderin liggen kleine witte schelpjes met daarbovenop een prachtige grote schelp. Op de verdieping erboven liggen schelpen die ik in Noordwijk op het strand gevonden heb, maar ook enkele exotische schelpen uit de winkel.


Al die verschillende strandkleurtjes staan leuk nietwaar? Het is net of je stiekem alvast een beetje zomer in huis haalt vind je niet?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


6 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo met de schelpen in het glas, en de kerstsfeer is er bij mij ook uit hoor, na de kerstdagen mag het wel weer gewoon.
    Leuk dat je zo kunt variëren met deze glazen.
    Wat is Siebe een leuke hond, is het een Friese Stabij? Wij hebben er één van veertien jaar oud..hij lijkt er heel erg op.

    Fijne dagen een een mooi 2013,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Eefie, Siebe is inderdaad een Friese Stabij, heerlijk ondeugend en super lief. Het is onze eerste hond. Fijne jaarwisseling!

      Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. Beste Lindia,

    Wat een leuke blog heb je! Ik heb een vraag, in jou mooie paddestoelen windlicht staat een roze met witte kaars, is dit een gewone kaars of een kaars met ledverlichting? En waar heb je deze vandaan? Vind hem zo mooi!

    Alvast bedankt.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Wendy, Dankjewel! De kaars is van Bolsius en is een normale kaars, dus geen ledverlichting. Eigenlijk is deze kaars effen roze, maar als je hem brand dan lijkt het inderdaad net of het bovenste gedeelte wit is. Maar als de kaars uit is, is de kleur gewoon roze. Fijne avond! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  3. Hoi Lindia,

    Complimenten voor je superleuke blog,wat een mooie spulletjes heb en maak je,ook echt mijn smaak,dat maakt het extra leuk!
    Ik kwam vorige week op je blog terecht,dus ik heb nog heel wat te lezen,heerlijk,ik neem er de tijd voor en blijf je volgen!
    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Anja, Welkom en veel leesplezier:). Groetjes, Lindia

      Verwijderen