Pagina's

donderdag 27 december 2012

Spiegel opgeknapt

Hoi!


Hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Wij hebben gezellig met familie en vrienden gegeten en cadeautjes uitgepakt.....en nu op naar het nieuwe jaar!


Een tijdje geleden heb ik jullie foto's laten zien van een spiegel met Louvre luiken die nodig opgeknapt moest worden. De spiegel was vuil, beschadigd en er zat bijna geen verf meer op. De blog over deze spiegel kun je HIER vinden. Inmiddels is de spiegel klaar en is deze prachtig wit geworden.


In verweerde staat, zoals toen wij hem kregen, vond ik deze spiegel ook prachtig maar de vrij donkere kleur past niet goed in ons interieur. Vandaar dat we de spiegel wit wilde maken. Om de spiegel zo te krijgen heb ik eerst met een tandenborstel de vele lagen stof en vuil verwijderd. Daarna heeft mijn man de spiegel wit gelakt. Alles bij elkaar best veel werk maar het resultaat vind ik super leuk. Zo in het wit past de spiegel super in een beachy interieur nietwaar?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen