Pagina's

dinsdag 18 december 2012

Wesco prullenbak

Hoi!


Ik maak geen grapje, de blog van vandaag gaat over onze nieuwe prullenbak;) Vorige week ging onze pedaalemmer in de keuken namelijk stuk. We konden de klep niet meer dicht krijgen en dat ruikt natuurlijk niet zo lekker....tijd voor een nieuwe dus!


Nu vonden we op marktplaats een lichtblauwe prullenbak van Wesco die nog nieuw in doos zat....blauw is helemaal mijn kleur dus daar hoefde ik niet lang over na te denken. Een blauwe prullenbak...dat staat wel heel gezellig in de keuken! De prullenbakken van Wesco hebben een beetje een retro uitstraling. Leuk toch?


Ik ben helemaal blij met mijn nieuwe prullenbak...tja waar je al niet blij mee kan zijn haha.

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Hallo Lindia, wat heb jij een heerlijke stijl! De kleuren spreken me erg aan, vooral het ijsblauw vind ik prachtig. Ook zie ik hele leuke interieur ideetjes voorbij komen, de glazen als kandelaar, de schelpjes in de takken... superleuk!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Blauw is prachtig nietwaar?, Groetjes, Lindia

      Verwijderen