Pagina's

dinsdag 22 januari 2013

Blauwe kussens

Hoi!


Wat is jullie lievelingskleur? Mijn lievelingskleur is blauw...een frisse, vrolijke kleur die in huis voor een beachy en ontspannen sfeer zorgt. Een tijdje geleden zag ik in het tuincentrum een blauw hondenkussen in de aanbieding. De kleur blauw vond ik erg mooi maar helaas paste dit blauw eigenlijk niet goed bij de kleur blauw van de kussens op de bank. Gelukkig verkocht het tuincentrum ook sierkussens in precies dezelfde kleur!


Eigenlijk koop ik nooit sierkussens, want ik vind het juist leuk om deze zelf te maken....maar ja een blauw hondenkussen wat ik kon combineren met leuke kussens op de bank wilde ik natuurlijk ook niet laten liggen. Dus, toch maar drie bijpassende kussens gekocht.


Vinden jullie ze leuk? Zo gecombineerd met linnen zelfgemaakte kussens vind ik het toch een persoonlijke pillowscape geworden:)


Het lijkt bijna zomer in huis met zo'n frisse sfeer....zolang ik maar niet naar buiten kijk natuurlijk...al die sneeuw...;)



Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


1 opmerking: