Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

Nog meer bloembollen:)

Hoi!


In ons huis vind je momenteel niet alleen bloembolletjes in een glazen vaas...ook op het bankje voor ons huis, het oppottafeltje in de achtertuin en in de woonkamer op de salontafel kom je voorjaarsbloeiers tegen. Tja, ik ben echt op dreef en ik kan haast niet wachten totdat het lente is:)


In de borders in de tuin zie ik nu al kleine groene steeltjes boven de aarde uitsteken dus over een paar weken bloeien de Krokussen al! Deze kleine Narcissen staan nu op de salontafel. Ik heb een grote beker gevuld met aarde en wat decoratiehout. Om het oor heb ik een blauw satijnlint gestrikt met een wit kunstbloemetje.


Geel in combinatie met wit en lichtblauw vind ik erg mooi, zeker in het voorjaar. Dat kleine beetje geel hier en daar in huis zorgt net voor een frisse en vrolijke sfeer vind je niet?


Geniet van je dag!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen