Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Tablescape in roze en grijs

Hoi!


Vandaag heb ik een tablescape gedaan in grijs met wit en hier en daar wat roze. Hiervoor heb ik een grijze tafelloper gebruikt die ik enkele weken geleden gemaakt heb van een gordijnstof van de IKEA. Ik vind de combinatie van grijs en wit erg leuk:)



Door hier en daar wat roze en paarse accenten toe te voegen wordt deze tablescape vrolijk en fris. Om het voetje van ieder wijnglas heb ik een stukje satijnlint gestrikt en op ieder bord ligt een roze servet.


Een beachy detail mag natuurlijk niet ontbreken bij een tablescape in het brocante schelpenhuisje;) Er staat dan ook een glazen vaas op tafel die met schelpen is gevuld.


In elk kommetje ligt een schelp ter decoratie. Dat is natuurlijk lastig eten dus die moeten er wel uit worden gehaald voordat de soep wordt opgeschept haha...maar het staat natuurlijk wel erg leuk!


Deze roze rozen heb ik vorige week bij de Albert Hein gekocht en zijn nog steeds heel mooi. Deze week zijn daar chrysanten bij gekomen...heerlijk toch al die bloemen in huis......


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia


2 opmerkingen: