Pagina's

maandag 4 februari 2013

Gele tulpen en een leuke vaas!

Hoi!


Bij de Albert Hein is er nu wel een hele leuke actie: twee bossen tulpen met gratis vaas voor nog geen 6 euro! Daar gaat je decoratiehart toch sneller van kloppen nietwaar? Je haalt het voorjaar in huis en als de tulpjes uitgebloeid zijn heb je ook nog een leuke vaas over.


Er is alleen 1 nadeel...straks hebben we allemaal dezelfde vaas haha, maar ach dat maakt ook niet uit. Mijn schoonmoeder en mijn moeder hebben nu ook tulpen van de Albert Hein staan...wel grappig om te zien dat iedereen voor een andere kleur kiest. Ik heb gele tulpen genomen, mijn moeder rode en mijn schoonmoeder is voor wit gegaan.


De vaas is mooi basic en je kunt er alle kanten mee op, met een stompkaars en wat schelpen erin maak je er een windlicht van in een beachy sfeer, maar het is ook super leuk om er straks een Hyacintbol in te doen.....en wat dacht je van een bosje gedroogde lavendel, of wat water en een drijfkaarsje? Ook leuk is om enkele rolletjes muziekpapier in de vaas te doen voor een brocant effect...mogelijkheden zat dus!


Maar nu is het nog even genieten van de gele tulpen....


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!Mooie vaas ook...
    Net wat je schrijft: mogelijkheden zat om erin te doen.
    Geniet van je tulpen, bij mij waren ze alweer uitgebloeid.
    Groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gezellig hoor tulpjes in huis!!!

    xx taan

    BeantwoordenVerwijderen