Pagina's

donderdag 21 februari 2013

Gewoon leuk!

Hoi!


Kennen jullie de collectie met woonaccessoires van Yvon Jaspers? De collectie bestaat onder andere uit kussens, servies, tekstbordjes en stempels, allemaal in een landelijk romantische stijl. Helemaal leuk dus!


Gisteren was ik bij de Intratuin en hier wordt de "Natuurlijk Yvon" collectie exclusief verkocht. De pastelkleurige kopjes, borden en schalen zijn helemaal mijn ding! Ik kon het dan ook niet laten om enkele koffiebekers en een tekstbordje mee te nemen:) Sommige bekende merken in soortgelijke stijl zijn erg duur, maar deze collectie is gelukkig heel betaalbaar: 3,99 euro per kopje...dat is leuk nietwaar?


Op het servies, maar ook op de overige artikelen staan teksten als "gewoon leuk" en "gezellig samen".


Leuk toch? Ik denk dat ik de komende tijd nog maar eens langs de Intratuin moet gaan...;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


6 opmerkingen:

  1. Zo leuk die spullen, ik heb ze deze week ook in mijn handen gehad...maar
    toch laten liggen...maar ze staan op mijn verlanglijstje.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Ik ben ook helemaal weg van Yvon Jaspers collectie en de Intratuin!!
    Heerlijke winkel in Elst bij Nijmegen is een mooie finiaal helemaal nieuw, en het restaurant is omgetoverd tot een boerderij met tafel vol cupcakes enz. je kijkt je ogen uit.
    Fijn weekend!

    Lieve groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Arja, Het tuincentrum is mijn favoriete winkel...ik kan daar uren rondkijken tussen alle woonaccessoires en plantjes! Fijne avond! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  3. Waar heb je het bordje op gehangen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Taan, Het bordje hangt bij ons aan de muur in de gang. Het is het eerste wat je ziet als je binnenkomt..uitnodigend nietwaar? ;) Groetjes, Lindia

      Verwijderen