Pagina's

maandag 25 februari 2013

Gezellig hoekje op het aanrecht

Hoi!


De keuken is een ruimte waar je veel tijd doorbrengt, en het is dan ook belangrijk dat het hier gezellig is nietwaar? Voor mij is dat een prima excuus om regelmatig de woonaccessoires op het aanrecht te veranderen.

Deze etagepotten staan er altijd. In het najaar waren ze gevuld met dennenappels en laatst zaten er schelpen in. In de grootste pot zit nu pasta en in de kleinste theezakjes. Vrolijk toch al die kleurtjes!


Aan de brocante console boven het aanrecht hangen nu drie koffiebekers. Een mandje met Narcissen zorgt voor een heerlijke voorjaarssfeer.


Een houten snijplank hoef je na gebruik niet perse op te ruimen. Op het aanrecht staat ook gezellig!


Zo, ons aanrecht ziet er weer leuk uit;)

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


5 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit!
    Dat vind ik ook, dat het gezellig mag zijn in de keuken, dat maakt het koken leuker!
    Leuk die keukenrolhouder, Ja, waar ga je die neerzetten? Valt altijd om als hij los staat, maar dit is een mooi oplossing!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, Inderdaad hoe gezelliger je keuken, des te leuker is het om daar te koken:) Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. Hallo Lindia, Via google heb ik jou blog gevonden en ik moet zeggen dat hij me zeer aanspreekt. Vooral je kleuren, wit en blauw, zijn ook mijn favoriete kleuren. En sowieso, strand en alles wat daar mee te maken heeft, ook al woon ik in het uiterste zuiden van het land! Dus ik wil je graag gaan volgen!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Petra, Bedankt! leuk he blauw en wit...zeker straks als het weer lente is! Ik heb een kijkje genomen op je blog. Super leuk! Ik ben je gaan volgen. Groetjes, Lindia

      Verwijderen