Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Gieter vol bloemen

Hoi!


Heerlijk toch, bloemen in huis!


Je kunt bloemen in een vaas of lampetkan zetten, maar in een gieter staan ze ook leuk! Deze gieter heb ik vorig jaar bij de Gamma gekocht en hij doet nu dienst als bloemenvaas. Met een Riviera Maison lint eromheen heb je een heerlijk tuttig woonaccessoir.


Ik zet bloemen in allerlei potten, vazen, en bakjes, en dat is niet altijd even handig. Ik heb namelijk weleens een leuke kan gekocht die achteraf niet waterdicht bleek te zijn...dat probleem zul je met een gieter gelukkig niet hebben;)


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


6 opmerkingen:

  1. Ik ben het helemaal met je eens bloemen in huis.... erg gezellig.
    Maar ik heb een antilek tip voor je.
    Ik zet eigenlijk in elke pot een glazen vaas die kleiner is of een xl pindakaas pot.
    Zo krijg je nooit kringen en blijft je pot ook nog mooi.
    Fijne avond nog.
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik zo vrij zijn om je ergens op te wijzen???
    Het gaat erom dat je als je een reactie wil plaatsen op jou blog eerst moet "bewijzen dat je geen robot bent" En zo een vage tekst en wat cijfers moet intoetsen voordat de reactie zichtbaar is op jou blog. (dat is echt heel onhandig als reactie plaatster!!) En dit is een instelling die jij als blogeigenaar zo kunt veranderen.
    Marianne heeft er een poosje terug een blogje aangewaagd om uit te leggen wat het is zal 2 linkjes bijvoegen om uit te leggen wat ik nu bedoel:
    http://marianneschambrebrocante.blogspot.nl/2012/07/ik-heb-een-verzoekje.html
    Deze geeft uitleg hoe uit te zetten:
    http://homemade-tipsentrucs.blogspot.nl/2012/04/woordverificatie-uitzetten-in-de-nieuwe.html
    Ik hoop dat je nu een beetje snapt wat ik bedoel.
    Het is een heel verhaal geworden.
    Fijne avond en Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Nelleke, Bedankt voor de tip! Als het goed is staat de functie nu uit. Fijne avond! Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee, morgen op zoek naar een gieter in het tuinhok.
    Ga je maar volgen voor nog meer leuke ideeën.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, Welkom en veel leesplezier! Groetjes, Lindia

      Verwijderen