Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Beachy paastak

Hoi!


Hebben jullie de paastak al staan? Dit jaar vond ik het leuk om de paastak eens anders te versieren...dus geen eitjes in onze tak. Zo ziet de onze er namelijk uit, helemaal in beachy sfeer...een paastak met schelpjes!


De schelpjes heb ik in Noordwijk op het strand gevonden...mijn favoriete strand om schelpen te rapen voor in huis:) Met een aardappelschilmesje heb ik kleine gaatjes in iedere schelp geprikt. Daarna heb ik de schelpjes met satijnlint in de takken gestrikt.



Dit jaar heb ik gekozen voor blauw, grijs, wit en zandkleurig satijnlint. Enkele accessoires rond de paastak zoals een rotan hartje en een grote schelp maken de beachy sfeer compleet.


Hoe ziet jullie paastak eruit? Wat hebben jullie erin hangen en welke kleuren zijn het dit jaar geworden?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

4 opmerkingen:

  1. Leuk idee!
    Mooi met dat blauw en wit.
    Je kan het nog lang laten staan na de pasen.
    Erg decoratief, lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor. Met een paar paaseitjes erin is het ook leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal mijn kleuren! Ja, ik geniet hier wel van. Ikzelf heb al jaren schelpjes aan mijn kroonluchter hangen (zie één van mijn eerste posten). Die beachy-stijl is gewoon lekker fris. Hoewel ik nu fris echt associeer met de kou, brrr: hier ligt nu 5cm sneeuw!! Volgende week maar de kerstboom opzetten met paaseieren erin...;(
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen