Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Brocante wandvitrine

Hoi!


Wat een heerlijk vooruitzicht...een lang weekend! Mijn man is morgen vrij maar ik moet nog een dagje werken...en daarna drie dagen lekker thuis:) Het paasweekend vind ik altijd erg gezellig, bij familie op visite, met de honden in het bos wandelen en natuurlijk gourmetten....dat zijn de fijne dagen!


Graag wil ik jullie onze "nieuwe" wandvitrine laten zien. Vinden jullie het geen schatje? Deze vitrine is van mijn oudoom geweest. Toen hij twee jaar geleden ging verhuizen was hij van plan deze vitrine weg te doen en wij mochten hem toen hebben. Dat was nog eens leuk!


Deze vitrine is van eikenhout en dus oorspronkelijk donkerbruin van kleur. In het donkerbruin zag deze vitrine er heel gedateerd uit en daarom hebben wij hem voorzien van een frisse laklaag. De buitenkant is nu wit en de binnenkant donkergrijs. Ik vind het resultaat super! Het is nu een mooie gerestylde vitrine die prima in een brocant interieur past:)


In de vitrine heb ik glazen flesjes gezet met zelfgemaakte papieren labels eraan. Een hartje, wat muziekpapier en een waxinelichthouder erbij en je hebt een sfeervol brocant hoekje.


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


4 opmerkingen:

  1. Superleuk kastje Lin,deze zie je idd vaak bij oudere mensen in het donker eiken.
    Ik zal ook eens rondneuzen.
    Fijne paasdagen!
    Gr,Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is het mooi geworden! Ziet er leuk en fris uit. Heel mooi met dat grijs van binnen!
    groet, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een likje verf al niet kan doen. Super geworden!
    Fijne Paasdagen gewenst, met heel veel zon!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kastje!
    Fijne paasdagen!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen