Pagina's

zondag 3 maart 2013

Klei tags en potjes met kruiden

Hoi!


Wat heerlijk, er zit eindelijk lente in de lucht! De temperatuur gaat stijgen, en het zal niet lang meer duren voordat het volop lente is. Volgens mij zijn we er allemaal wel aan toe nietwaar?


Gisteren zijn we al in de tuin aan de slag gegaan om de borders op te ruimen en de tuin weer netjes te maken, maar ook binnen heb ik het lentegevoel te pakken! In de keuken staan verschillende potjes en een kweekkastje met ingezaaide groente en kruiden. Van de week heb ik enkele klei tags gemaakt zodat ik weet welke kruiden in ieder potje zitten. Dit is niet alleen handig, maar het staat ook lief vind je niet?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik heb onlangs ook het kleien ontdekt om hartjes te maken, maar dan gewoon voor de sier. Maar dit is ook nog eens functioneel. Heel mooi gedaan.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien, en handig dan weet je tenminste wat er in zit.
    Nu vol spanning kijken wat er gaat opkomen.

    Doei Doei Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee!
    Zal vast mooi staan in je keuken die prachtige kleuren zo.
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke blog, `k ben gelijk volgster geworden! Leuk die labeltjes van klei, mooie, warme kleur! Fijne avond nog en lieve-groetjes, Verie♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Verie, Welkom! Veel leesplezier! Groetjes, Lindia

      Verwijderen