Pagina's

zondag 17 maart 2013

Scentchips!

Hoi!


Met de geur van kaarsen, wierook en bloemen kun je in huis een heerlijke sfeer creëren. Maar dat kan ook anders: met Scentchips!


Kennen jullie ze? De Scentchips zijn kleine bladvormige paraffine schijfjes die je boven een waxinelichtje op een oliebrander laat smelten waardoor ze een heerlijke geur verspreiden.


Je hebt Scentchips in veel verschillende geuren, zoals "lavendel", "musk', en "ocean". En omdat ze los verkocht worden kun je van alle geurtjes één exemplaar kopen en dus afwisselen.


Je kunt bijpassende oliebranders van het merk Scentchips kopen in allerlei soorten. Ik ben gegaan voor een wit exemplaar met een camee. Uiteraard hoef je niet perse een oliebrander van Scentchips te kopen, een brander van een ander merk werkt net zo goed.


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

3 opmerkingen:

  1. Ik heb ze nu ook al een tijdje, ze geven een heerlijke geur! Ik mix meestal een paar geuren door elkaar. Ik snijd kleine stukjes met een mesje af en ze versmelten dan samen. In het begeleidend boekje staan verschillende mixvormen, maar ik doe het gewoon op mijn gevoel. Volgens mij doe je er dan ook langer mee en dat is dan mooi meegenomen, toch?
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk oliebrandertje!! Echt een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zijn ze he.
    Ik heb ze ook maar mijn brandertje heeft een hartje..
    Leuk je oude muziekrolletjes!!!
    Groetjes,
    Nelleke
    (http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen