Pagina's

donderdag 18 april 2013

Nieuwste aanwinsten

Hoi!


Een tijdje geleden heb ik bij de Intratuin de collectie van Yvon Jaspers ontdekt:) Deze collectie, vol zachte pasteltinten in knusse landelijke stijl die ook nog eens vriendelijk geprijsd is, is helemaal mijn ding.


Enkele weken geleden heb ik deze metalen woonaccessoires van mijn collega's gekregen voor mijn verjaardag. Super leuk nietwaar?


Op de twee windlichtjes staat de tekst 'Heerlijk avondje'...hoe leuk is dat! In de winter passen ze perfect in onze woonkamer, maar in de zomer zijn ze ook super leuk om op de tuintafel te branden tijdens zwoele zomeravonden.


Het emmertje kun je voor van alles gebruiken. Bijvoorbeeld als pot om een mooie orchidee heen, of zoals hier met wat rolletjes muziekpapier erin om een leuk hoekje mee te creĂ«ren.


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen