Pagina's

donderdag 4 april 2013

Oppottafeltje in lentesfeer

Hoi!


Het is nog niet zo warm als we zouden willen, maar langzaam maar zeker begint de temperatuur te stijgen. Daar zijn we allemaal wel aan toe nietwaar? Hoewel het al ruim een week officieel lente is, heb ik nog niet echt het lentegevoel te pakken als ik naar buiten loop. Afgelopen weekend zijn we toch in de tuin aan de slag gegaan om de tuin een beetje een lentesfeer te geven. De houten tuinset is weer uit de berging gehaald en in de beits gezet. Met een plantenbak met viooltjes op de tuintafel ziet de tuin er gelijk een stuk gezelliger uit:)


Ons blauwe oppottafeltje hebben we ook in lentesfeer opgemaakt. Er staan nu fleurige voorjaarsbloeiers zoals Narcissen en Blauwe druifjes op.


Laatst heb ik voor mijn verjaardag dit vogelbadje gekregen van een vriendin. Super leuk nietwaar? Ondanks dat onze tuin vol hangt met mezenbollen en pindanetjes hebben wij nog geen vogels in onze tuin. Het zal denk ik nog wel even duren voordat de bomen in onze nieuwbouwwijk groot genoeg zijn om vogels te lokken. Tot die tijd doet mijn nieuwe vogelbadje dan ook dienst als plantenpot: met gele viooltjes erin is het een vrolijk geheel!


De Lente: ik ben er helemaal klaar voor:)

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Hoi Lindia. Allereerst mijn complimenten voor je blog, ik kijk er echt altijd met veel plezier ernaar. Maar ik heb een vraagje wat voor blauwe verf gebruik jij voor buiten zoals bijvoorbeeld voor je oppottafeltje. Ga zo door! Fijn weekend! Groetjes, Joy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Joy, Dankjewel! De blauwe kleur die wij gebruiken is buitenbeits van de Karwei (eigen merk). De kleur heet Griffel grijs. Groetjes, Lindia

      Verwijderen
  2. Gezellig weer al die kleurige bloemen! Ook leuk de viooltjes in de vogeldrinkschaal!!! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen