Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Paasbrunch

Hoi!


Hebben jullie mooie paasdagen gehad? Heerlijk toch he zo'n lang weekend! Mijn favoriete onderdeel van de paasdagen is toch wel de paasbrunch. Gezellig uitgebreid eten en genieten van lekkere broodjes. En de paasbrunch is natuurlijk een prima excuus om te gaan tablescapen;)


Zo zag onze paastafel er gisteren uit: in vrolijke witte en blauwe tinten, helemaal passend bij de schelpjespaastak.


De blauwe loper is een wegwerp exemplaar van de Albert Hein en daaronder ligt een wit katoenen tafelkleed met een bloemmotief.


Tegen de muur staat een brocante fotolijst met een stuk kant eromheen gestrikt. In het broodmandje heb ik een stuk van de blauwe tafelloper gelegd en ik vind dat het brood erg mooi afsteekt tegen dat blauw;)


Super leuk toch zo'n paasbrunch. Hebben jullie ook een paasbrunch gedaan? En versieren jullie dan ook de tafel?


Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


3 opmerkingen:

  1. Ik blijf het een mooie combinatie vinden, lichtblauw met wit! Grappig, je hebt dezelfde lichtinval op de eettafel als bij mij. Soms is het dan net of ik naar mijn eigen tafel kijk!
    Wij hebben, na het eieren zoeken, ook een paasbrunch gedaan, lekker met o.a. croissantjes.
    Heerlijk genieten, toch?
    liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden alleen wat meer te eten op tafel dan alleen 4 eitjes en 4 broodjes hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen