Pagina's

donderdag 2 mei 2013

30 april:)

Hoi!


Hebben jullie een fijne Koninginnedag gehad? Ik vond het een hele leuke en speciale dag met veel mooie tv-momenten! Om 10.00 uur zat ik voor de tv met een oranje tompouce op de bank. Daarvoor was ik bij ons in het dorp om te speuren naar brocante schatten:)


Oude koffers, een mooie kolenkit, brocante serviezen....er waren veel leuke spullen. Uiteindelijk ben ik naar huis gegaan met deze drie kleine kristallen schaaltjes. Het zijn waarschijnlijk geen hele oude exemplaren, maar ik vind ze toch erg leuk!


Het glas glinstert prachtig en de vogeltjes staan lief. De maat van deze schaaltjes is precies leuk om een ring of een paar oorbellen in te bewaren. Helemaal leuk dus voor op mijn secretaire!


Hebben jullie nog leuke spullen gevonden op de vrijmarkt?

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen