Pagina's

dinsdag 28 mei 2013

:)

Hoi!

Hebben jullie ook weleens het gevoel dat de dagen voorbij vliegen? Je wordt geleefd en je bent alleen maar aan het rennen. Juist op dat soort dagen is het goed om even stil te staan om om je heen te kijken, en te genieten van de kleine dingen.

Ikzelf wordt bijvoorbeeld blij van katten die slapen in brocante koffertjes, van puppen die spelen in het water en konijnen die in de tuin genieten van de lentebries.....maar ook van gezellig kaarslicht, van decoreren in huis met rolletjes muziekpapier, van zelf kussens maken......en wat dacht je van wandelen langs het strand als er een storm op komst is?......hoe leuk is het om mooie hoekjes te maken met opgeknapte brocante meubeltjes en met zelf geraapte schelpen.....of oude flesjes te versieren met papieren labels...en te genieten van de geur van een verse bos bloemen in huis.


Van welke dingen worden jullie blij, te midden van de hectiek en alle drukte?

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

3 opmerkingen:

  1. Nou, van deze dingen dus! Behalve zelf kussens maken. Ik heb een plofbank vol met kussens, dus die is al vol genoeg. Maar wel nog tuinieren, heerlijk rommelen in de tuin of een lekker gerecht maken met verse kruiden uit die tuin. En natuurlijk bloggen...
    Mooie collage!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zeker, dat gevoel heb ik ook weleens... dan denk ik... waar blijft de tijd?
    Ik word blij van mijn kinderen, de kleinste 20 mnd, die nu alles op zijn manier gaat ontdekken. De middelste van 9 jr, die tussen de middag geweldige gesprekken heeft met mij over hoe het was op school. De oudste van bijna 13, die aan het puberen is maar toch ook weer je kleine meisje.
    En ook koken, dat vind ik echt heerlijk om te doen, daar geniet ik van, elke keer weer een nieuwe recept uit te proberen. Decoreren in huis staat ook op mijn lijstje!
    Wandelen met het hele gezin in de bossen, drinken en iets lekkers mee!
    Maar ook van de tuin, hoe alles groeit en gaat bloeien.
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh ja ik herken dat gevoel heel erg. Je hebt idd gelijk juist op dat soort dagen even stil te staan en juist te genieten van die kleine dingen. Ik wordt erg blij van een opgeruimd schoon huis, schoon en fris beddegoed, de poesjes als ik ze lekker hoor knorren/spinnen (wat een leven joh), de kindjes (Zie foto op mijn site) die lekker lief aan het spelen zijn of ik geniet van hun vrolijke snoetjes, ik geinet van een lekker kopje koffie met een at home of wonen landelijke stijl erbij en ga zooooo maar door.

    Leuk berichtje!! Wordt er nu al vrolijker door :)

    Lieve groet
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen