Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

Kaarslicht, roosjes en een brocante spiegel

Hoi!


Met het kille weer en de vele regen vond ik het vandaag een prima dag om het in huis extra gezellig te maken. Schuiven met woonaccessoires, een verse bos bloemen neerzetten en nieuwe sfeerhoekjes creĆ«ren...heerlijk tutten in huis dus;)


Op de eettafel heb ik verschillende woonaccessoires neergezet. De ovale brocante spiegel heb ik een tijd geleden op marktplaats gevonden. Oorspronkelijk was de spiegel donkerbruin, maar wit vind ik hem veel mooier;) Een brocante spiegel is leuk om te hebben want je kunt er altijd wel een plek voor vinden in huis. Zo heeft deze spiegel al in verschillende kamers in ons huis gestaan ter decoratie...nu dus in de woonkamer op de eettafel.


Wat vinden jullie van de witte lantaarn? Deze heb ik vorige week gekocht van cadeaubonnen die ik nog had liggen. Zo met dat aardewerken schelpje eraan vind ik hem helemaal beachy en het kaarslicht schijnt prachtig door de opengewerkte bloemetjes heen.


De pastelkleurige roosjes heb ik vandaag gehaald. Ze moeten nog open gaan en dan is het helemaal een feestje om naar ze te kijken. Om de vaas heb ik een stukje RM lint gestrikt.


Zijn jullie ook vaak aan het schuiven met woonaccessoires om nieuwe sfeertafereeltjes te maken?.........Heerlijk toch?

Fijne avond!

Groetjes,
Lindia

5 opmerkingen:

  1. Ziet er gezellig uit zo.
    Mooie kleur he van je roosjes.
    Nou ik ben i.d.d. deze week flink aan het schuiven gegaan.
    Zelfs een hanglamp weggehaald omdat 2 nu niet meer leuk stond maar dat zie je snel op mijn blog....
    Groetjes,
    Nelleke
    http://nellekeshobbyhoekje.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, ik herken het wel, schuiven met accessoires, daar kan je lekker zoet mee zijn :-) Ik vind je lantaarn en je vaasje met roosjes heel erg leuk!

    Fijne avond,
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met schuiven blijf je altijd wel bezig, dat is juist het leuke: steeds nieuwe hoekjes maken. Hoewel er nu binnen wat minder geschoven wordt, is er buiten veel meer werk te verrichten. Potten vullen en er leuke groepjes mee maken, kale plekken opvullen in de border en zelfs met dit natte weer ook de planten in die potten water geven, want ze drogen toch sneller uit dan in de volle grond. En dan met dit kille weer toch maar weer naar binnen, waar het veel aangenamer is, zeker met zo'n mooie bos roosjes die jij nu hebt staan...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de Fiori vaas erg leuk, heb hem zelf ook, maar ik vind hem zo groot dat ik bijna nooit een boeketje heb dat mooi uitkomt...

    BeantwoordenVerwijderen