Pagina's

zaterdag 11 mei 2013

Kralenworkshop bij mij thuis:)

Hoi!


Pas geleden heb ik het sieraden maken en kralen rijgen ontdekt en het leek me leuk om dit eens een middagje met vriendinnen te gaan doen. Afgelopen donderdag waren ze dan ook bij mij thuis en ik had allerlei kralen, bedels, lint en kettingen in huis gehaald voor onze "kralenworkshop".


We zijn uren bezig geweest en het was super gezellig!


De rosé kleurige bedels waren erg populair, en ook de witte en roze parels deden het goed!


We kregen echt de smaak te pakken en hebben allerlei parelarmbanden, wikkelarmbanden, hangers en bedelkettingen gemaakt.



Wat is het toch leuk om met de meiden creatief bezig te zijn...wat mij betreft is onze kralenworkshop zeker voor herhaling vatbaar:) Vinden jullie het ook leuk om zelf sieraden te maken?


Geniet van je weekend!

Groetjes,
Lindia




3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit, leuk!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk om zelf je sieraden te kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke nieuwe hobby!!! Echt leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen