Pagina's

maandag 20 mei 2013

Vrolijke bekers

Hoi!


Kennen jullie de drinkbekers van Riviera Maison? Leuk zijn die nietwaar?


Riviera is doorgaans een duur merk en de prijzen van bepaalde artikelen vind ik echt te hoog, maar de drinkbekers zijn leuk en vriendelijk geprijsd:) Ze kosten 6,95 euro per stuk en vaak kun je ze goedkoper krijgen omdat er regelmatig kortingsacties zijn. Ook zijn er wel eens acties waarbij deze bekers gratis worden weggegeven als je een bepaald artikel koopt of bedrag besteed.


Riviera Maison heeft het slim aangepakt; iedere paar maanden komen er één of twee nieuwe bekers uit waardoor je steeds je verzameling kunt uitbreiden. Ze hebben zelfs twee bekers voor de feestdagen met de tekst Merry en Christmas erop:)


Als ik mijn keukenkastje open waar deze bekers instaan glimlachen al die verschillende kleurtjes je tegemoet. Het is echt een vrolijk geheel.


Geniet van je vrije dag!

Groetjes,
Lindia


4 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een vrolijke boel met die bekers in de kast, lijkt me. Maar ik heb er niets mee. Ik vind het ook totaal niet RM. Maar er zijn dus wel liefhebbers, blijkt. Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak, hé. Het is wel handig dat ze zo verschillend zijn met opdruk, dat iedereen nog weet welke mok van hem is...Dat weer wel...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk!!

    Leuke site heb je hier, ik ga je toevoegen aan mijn favorieten als je goed vind :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor al die vrolijke bekers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iemand die weet waar ik de set compleet kan kopen? Ik kom maar 2 vd serie tegen!

    BeantwoordenVerwijderen